joi, 26 martie 2009

Bataie pe bilete la Romania - Serbia

Romania - Serbia este intr-adevar cum au zis astia "meciul unei natiuni". Toata natiunea s-a inghesuit sa ia bilete si inca de la ora 13:00 miercuri erau vandute toate biletele. Noroc ca l-am luat la ora 11 ca altfel nu mai prindeam nimic. Tipic romanesc ce sa intampla la astfel de evenimente. Toata lumea se grabeste sa ia din prima zi ca sa nu i-o ia altul inainte. Din aceasta cauza oamenii s-au calcat in picioare inca de la ora 10. Cand am ajuns la casa de bilete, era o coada de vreo 100-200m. Noroc ca am stiut sa ma strecor si nu a durat decat 15-20 minute pana cand mi-am procurat bilete. Altii au patit-o rau, pentru ca au fost batuti si calcati in picioare in imbulzeala. Ce sa faci, asta e tara in care traim, unde bunul simt si respectul lipsesc aproape cu desavarsire.

Niciun comentariu: