luni, 15 septembrie 2008

Rezultatele sondajelor

Se pare ca din polurile create de mine, in care am facut un sondaj cine va castiga anul acesta titlul de campioana in Romania si cine va castiga cursa prezidentiala din SUA, are deja 9, respectiv 7 voturi. La primul pol (campioana anul acesta in Romania) avem urmatoarele rezultate pana acum: 1.Dinamo - 89% si 8 voturi; 2.Rapid - 11% si 1 vot. La presedentia SUA avem asa: 1.Barrack Obama - 4 voturi si 57%; 2.John McKain - 3 voturi si 43%. Astept cu nerabdare sa aflu daca rezultatetele sondajului se vor concretiza si va invit pe toti sa mai votati pentru a va sustine favoritii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

tot obama castiga, ti-am zis eu :)

sorinho_adriano spunea...

da s-ar putea eu sunt neutru chiar daca am zis cu mckain am zis asa la buleala, aici poti sa spui k-s impartial