joi, 26 februarie 2009

Imoka dot net si Invidia

Baiatul blogaras mi-a vazut post-ul cu referire la asemanarea izbitoare dintre el si OTV si acuma ma ia cu invidia. Ca il invidiez. Vise baiatule, n-as avea cum si de ce sa te invidiez. Doar ti-am comentat un post si am vrut sa dau exemple de "asa nu" pentru cei care sunt la inceput cu blogul, cum eram si eu cu 5-6 luni in urma. Iar postul cu "Planeta Moldova", in care ai pus doar un video si nimic scris, e mult mai bun decat toate din posturile tale. Asa ca sfatul meu: continua sa pui video-uri sau sa copiezi chestii de pe youtube, daca vrei sa-ti mai intretii blogul, ca la altceva chiar nu te pricepi. Asta este adevarul, ce sa-ti fac baiete, nu toata lumea se pricepe la bloggerit si in niciun caz nu te pricepi tu, asa ca "Lasa-ne, lasa-ne...".

Niciun comentariu: