miercuri, 25 februarie 2009

Un blogger simpatic

Este vorba de Imoka dot net, un baiat care nu prea le are cu bloggeritul asa dar ii place sa se bage in seama. Mai nou e foarte glumet. Ne zice ca vine sfarsitul Internetului. Si dup-aia zice ca e gluma. Ce chestii interesante scrie baiatul pe blog! Cred ca e singurul articol care are mai mult de 2-3 propozitii. Mie imi seamana cu un personaj de pe la (O)TV, care a fost mai demult bagat cu capul intr-un tomberon de un anume Tolea, prin care ala vroia sa demonstreze nivelul la care este televiziunea de apartament al prezentatorului cu pricina. Se pare ca OTV-ismele apar si pe Internetul romanesc, iar parerea mea este ca si a lu' Tolea in cazul de fata: blogul lui este precum OTV. Mai mult nu am de spus. Succes baietas si mai pune articole cu titluri senzationale ca sigur o sa atragi multa lume pe blogul tau.

2 comentarii:

Anonim spunea...

invidia

sorinho_adriano spunea...

ma baiatule am mai spus nu am cum sa te invidiez, oricum mersi pentru comment, te poftesc sa mai comentezi cand te lasa inima:))