sâmbătă, 27 decembrie 2008

LEAPSA: 10 Lucruri pe care le-am facut anul acesta

De la ideea postului publicat de Ella, "LEAPSA: (200)8 lucruri care le-ai facut anul trecut:))", mi-a venit ideea sa preiau "leapsa" si sa scriu 10 realizari din 2008, cu speranta ca in anul ce va urma lucruri pe care le-am gresit in acest an sa le indrept si sa-mi realizez toate planurile si visurile care le am pentru 2009. Astfel, acestea sunt realizarile mele din 2008:
1.am slabit 20 kg
2.m-am apucat de baschet
3.am invatat sa inot
4.mi-am facut cativa prieteni
5.am mers la baluri
6.am incercat lucruri noi
7.am intrat cu cea mai mare medie din liceu
8.am fost pentru prima data in grecia si mi-a placut foarte mult
9.am primit din plinul socul clasei a 9-a
10.am luat unele note mici pe care nu mi le doream.

Iar acestea sunt visurile mele pentru 2009:
1.sa-mi fac prietena
2.sa fiu sanatos (asta ar trebui sa fie prima)
3.sa merg pe anfield la liverpool - real:))
4.sa am o prestatie buna in campionatul de baschet cu echipa mea
5.sa castige Dinamo campionatul:)) si sa ajunga in Liga Campionilor
6.sa nu mai fiu certat cu cei care am avut conflicte in 2008
7.sa-mi indrept notele
8.sa fiu fericit alaturi de colegii si prieteni mei
9.sa ma inteleg mai bine cu parintii
10. sa am o medie destul de onorabila (peste 9 in orice caz).

Voi ce va doriti pentru 2009? Daca doriti sa va exprimati ideile si sentimentele publice, comentati si exprimati-va aceste doleante, poate vi se indeplinesc si voua, asa cum imi doresc sa mi se indeplineasca si mie si tuturor celor dragi. In final, dau leapsa lui Chani. Pentru chestii mai interesante, puteti intra si pe blog Blogu lu Ella.

Niciun comentariu: