sâmbătă, 20 decembrie 2008

Primul meci al BC Athletic

BC Athletic, echipa de baschet-amatori la care evoluez, a disputat primul meci, inainte de a intra in campionat la 1 ianuarie 2009. Ei au jucat cu o echipa buna din campionatul judetean, este vorba despre BC Delfinul, pe care Athletic a reusit sa o infranga si inca cum, la scor: 54-41. E un rezultat foarte bun pentru echipa noastra, eu desi am fost rezerva, am intrat si am dat 2 cosuri importante de la 3 puncte si am jucat destul de bine in defensiva. Oricum, datorita unui coleg de-al meu Dan, care a marcat aproape 15p, am reusit sa castigam meciul. Imi felicit colegii pentru prestatia buna si pentru rezultatul mai mult decat onorabil obtinut si trag nadejdea ca vom face o figura buna in campionat. Duminica jucam din nou cu Delfinul si cred ca o sa-i batem si de data asta. Meciul va fi la aceeasi ora, 16:30.

Niciun comentariu: